tisdag, mars 30, 2010

Ut i slasket

Jag har precis kommit hem från jobbet och hunnit rasta jycken. Nu ska jag ut i´t igen, för att hämta dottern på dagis. Blev frustrerad i morse. Tänkte cykla till dagis och jobb men tog mitt förnuft till fånga och insåg att det skulle kunna betecknas som vansinnigt att sätta sig på en tvåhjuling i den rådande bananskalshalkan vi hade i morse. Nu är det mest slask och det är väl egentligen skönt att det försvinner direkt. Men jag skyr slask, skyr det som pesten.

Snart ska jag gå. Måste bara lyssna en gång till på den här låten (spotifylänk), som är helt obeskrivligt fantastisk. En gång till bara. Ska jag ta med mig kameran ut och fota lite slask? Ja, det gör jag. Bilderna dyker, eventuellt, upp här senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.