onsdag, april 21, 2010

Church bells through the valley

Det drar ihop sig till fredag. Det är sällan jag har sett fram emot en lokal konsert så mycket. Det är nästan två år sedan jag senast upplevde Hellsingland Underground live. Och efter ännu mer lyssnande på nya plattan har jag kapitulerat ytterliggare. Den är brilljant! Är helt säker på att ingen bättre platta kommer att släppas i muskvärlden under 2010. Bilderna här nedan här från en spelning på ett litet hak i Söderhamn i slutet av mars 2008. Bilden lånade jag härifrån och där finns fler bilder från samma kväll. Jag är själv med på ett par stycken av dom. Låt det nu bara bli fredag snabbt och smärtfritt.





Soon those bells will chime, for our fathers. There will be no roof above us, once they´re gone.But Harry, we´re gonna have a really good time, until we´re the next in line. So don´t bring yourself down, until those bells will chime. For you and I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.