söndag, april 18, 2010

Helgen då

Jo. Det har, som vanligt, blivit skralt med bloggande i helgen. Jag har istället hunnit med att lägga på sommardäcken och grovstädat bilen. Det var nödvändigt. Igår kväll sänkte jag ett knippe pilsner och gick på lokal med ett par vänner. Idag har jag suttit i solen och läskat mig och druckit mängder med vatten. Jag har grillat karré och druckit två Cola på burk. Tittat på en film som handlade om svensk midsommar, med en ständigt packad Olle Sarri i en av rollerna. Jag har försökt spelar couronne med min dotter. Det gick lite knackigt. Om ett par år kanske.

Nu sitter jag och känner in och njuter av mina sista timmar som 26-åring. Jo, imorgon fyller jag år, sägs det, 27 ska jag visst bli. Väntar mig ballonger och tårta på jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.