onsdag, april 28, 2010

Vem är smålänningen i Arga snickaren?

Jag brukar titta på Arga Snickaren i Kanal5 på onsdagarna. Det som förbryllar mig mest med det där programmet är varken att snickaren är så förbannat arg eller att familjerna som orkar leva i byggarbetsplatser under flera år. Nej, det jag fascineras mest av är den där flummiga smålänningen som ränner runt och bara är allmänt dum och verkar vara i vägen överallt. Han har titeln "Platsansvarig", vilket känns hyggligt absurt.

Nåja, apropå programmet så letade jag efter klipp med den här platsansvarige på Youtube. Jag hittade väl nåt, men jag hittade en annan grej som var aningens skojigare. En grej jag har bloggat om tidigare. Arga Snickaren svarar på frågor från lyssnare i Vakna med the voice och drabbas av en halvgalen man från Edsbyn. Hysteriskt roligt. Spola fram till omkring 1:20 i klippet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.