onsdag, september 01, 2010

Bébé Fouras

Har sneglat lite på Fångarna på fortet under de senaste dagarna och konstaterat att det där, det var betydligt roligare när jag var liten grabb. Men alltså, hur tänkte man när man castade en nye Fader Fouras, som tydligen ska föreställa originalets son, Bébé Fouras? Skådespelaren Rolf Skoglund känner vi ju igen från Vi hade i allafall tur med vädret och han har nog i mina ögon alltid varit en halvskum man. I Fångarna på fortet spelar han rollen som gåtfull hallick och porrfilmsproducent och det kan man ju egentligen bara vara skeptisk till. Familjeprogram och allt. Snusk-Rolf.

En annan grej, helt orelaterad till Rolf Skoglund, jag funderat på är om jag ska börja tagga mina bloggposter med etiketter igen. Jag provar nu.

Update: Varför syns inte etiketterna i sidfoten? Äsch, jag skiter i det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.