lördag, september 25, 2010

En höstbild

Vi skulle gå på picknick och grilla lite korv någonstans i skogen häromdagen, tänkte vi. Det sket sig när vi inte fick tag på någon engångsgrill. Slutar man sälja såna när augusti är slut? Nå, vi bestämde att går ju bra att grilla hemma på gården också, så det gjorde vi. Stina uppskattade det också, troligen lika mycket som om vi hade gått ut i skogen.

Det var sådär fint höstigt ute och jag tänkte att jag skulle ta en bra bild på Stina bland alla löven. Det är inte lätt att få den här flickan att posera framför en kamera. Jag lyckades väl ändå hyfsat till slut, tycker jag nog. Men det krävdes lite gnat. Stina tycktes ha väldigt svårt att förstå varför jag absolut skulle ha henne att sitta på den där lilla stubben.


Läs även andra bloggares åsikter om: , ,

2 kommentarer:

  1. Bilden finns nu på min dator, som skrivbordsbild :D

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i! Men det kostar 20 kronor att ladda ner den så det vill jag gärna ha...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.