måndag, september 27, 2010

Upptagen med möbler

IKEA igår. Vi kom hem med en släpvagn med väl paketerade byggsatser och några tusenlappar mindre i börsen. Det är kul det här med nya möbler. Att få förnya sig lite. Följden av det här är att jag är rätt upptagen på kvällarna för en tid framöver. Och att vi får en del möbler över. Jag har hunnit montera ihop tre klassiska Billyhyllor. Och just Billyhyllor har jag monterat några gånger tidigare. Inga konstigheter alls. Ändå lyckades jag göra fel på de två första. Visserligen inte samma fel, men ändå. Klantigt, kan jag tycka. Enkla fel som att jag vände bakstycket åt fel håll, trots att den ena sidan är vitmålad och de andra sidan är brun och jävlig.Och givetvis hann jag med att spika fast den också, innan jag upptäckte mitt misstag. Bra jobbat.
---
Läs även andra bloggares åsikter om: , ,

2 kommentarer:

  1. Trots att karlar alltid läser monteringsanvisningar kan det bli fel.
    ..jävla dåligt skrivet oftast..

    SvaraRadera
  2. Inte behöver vi kolla anvisningarna för en Billyhylla heller!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.