fredag, oktober 22, 2010

Det börjar bli kallt att cykla

Jobbar kväll idag så förhoppningsvis hinner temperaturen stiga lite innan jag ska sätta mig på cykeln och rulla till jobbet. Det börjar bli lite kyligt nu. Det snöade en skvätt häromnatten och jag läser att det snöar på sina håll idag också. Här snöar det inte, än. Men det är rätt vitt på marken ändå. Frostigt. Och lite kyligt, som sagt. Minus 7 grader när jag steg upp omkring sju i morse. Nu har det stigit lite.



Som vanligt så är jag lite osäker på vad jag tycker om det här. Det känns lite tidigt, tycker jag nog. Snön kan vänta tills början på december väl? Det positiva med det är att det är is på Hällåsens bandyarena och att bandysäsongen nu kan komma när den vill. Det gör den ju snart också. På fredag närmare bestämt. Fantastiskt ändå. Nyss var det ju sommar.


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.