tisdag, oktober 12, 2010

En bild från mobilen

Det blir ganska värdelösa bilder med min mobilkamera. Igår när jag var ute och promenerade på lunchen önskade jag att jag hade haft med mig en vettig kamera. Det var precis i det där gränslandet mellan vackert, soligt höstväder och oväder. Trots att bilden är av undermålig kvalité så förmedlar den ändå just den känslan, tycker jag.

DSC00749

Jobbet därborta badar i ett solsken som på bild ser ganska skönt och trevligt ut, men i verkligheten var ganska kallt, blåsigt och jävligt. Något oväder, mer än blåsigt, blev det aldrig. Så det var väl lite falsk marknadsföring, kan jag tycka.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.