torsdag, mars 13, 2008

Det gick snabbt över

Nu ska jag egentligen inte måla fan på väggen direkt.
Men tanken var att jag ikväll skulle fortsätta återtåget till acceptabel fysik.
Trots smärtande ben så tänkte jag ta en löprunda även ikväll.
Nu blev det inte så. Detta på grund av att klockan rann tickade iväg aningen för fort. Sista gången på föräldragruppen idag, där vi fick veta en hel del om amning. Att något som ser så enkelt ut kunde vara så totalt tvärtom kunde jag inte ana. Visst hade jag väl en aning om att det kan strula lite, men....en hel vetenskap.

Efter det så blev det en sväng på stora affärn. Och till slut en hemkomst runt 19.30. Så istället för ett närande mål mat och en springrunda så sitter jag här nu. Det närande målet mat byttes mot tre mackor, en Magnumglass och två koppar kaffe. Springrundan byttes mot att sitta här.
Så kan det ju gå ibland.
Men det kommer ju nya dagar, imorgon närmast.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. HAHA en dag, jo jo det var inte illa.
    Nä ta det lugnt i början annars sitter du där fast du inte vill.
    Vill du ha ett tips så kör var tredje dag första månaden, minst gärna längre.
    Även om man är ung så skall man vara försiktig.

    SvaraRadera
  2. Jag har varit i samma sits tidigare och av erfarnhet vet jag att det är bra att köra halvlugnt men ofta i början. Det har funkat bäst för mig.

    Men som sagt, ett litet bakslag igår som jag inte kunde råda över ska inte sätta stopp.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.