onsdag, mars 12, 2008

Nu har jag gjort det!

Det jag haft planer på under en längre tid.
Att återta kontrollen över min egen fysik.
Äntligen!!
Nu har återerövrandet inletts med en första löprunda.
Jag har ju visserligen en hel del raska promenader på kontot men nu är det på riktigt.
Det gick förvånansvärt bra. Avverkade knappt 4 kilometer. I beskedligt tempo ska tilläggas.
Det enda problemet var att jag fick satans ont i fötterna.
Det kan nog bero på min vikt, som förnärvarande innehåller något hekto för mycket.
Det ska det bli ändring på nu.
Japp, det ska det!

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat! Jag ska börja jag med. Sista handbollsträningen idag och sista matchen på lördag och sedan är det över. Måste göra ngt annat så så man inte "försoffas". Fattas bara nya löpardojjor- mina är under alla kritik :oP Eller är det bara en dålig bortförklaring?! Nja- tror inte det iaf:oP

    SvaraRadera
  2. Du har ju iallafall hållt igång med handbollen....mer än vad jag kan säga det!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.