lördag, april 12, 2008

Ett sketet stryktips

Slängde in ett stryktips idag. Det var ovanligt längesen jansson kryssade en sån kupong. Vet inte riktigt varför, har bara inte blivit av. Det märktes också att jag var matchotränad, endast 8 rätt prickades in. Dåligt för en som aldrig brukar ha under 10 och som faktiskt en gång prickat en perfekt rad, 13 rätt! Tyvärr så var det innan den åtråvärda 13-tröjan hade sett dagens ljus, så jag har inget som styrker det här. Nu hoppas jag på att lottodragningen ger mig miljoner. Har dock inga seriösa förhoppningar.


Konstaterade också nyss när jag satt på muggen och gjorde nummer två att det inte finns någon större lust till bloggande på helgerna. Det är konstigt men man är mer tillfreds med att bara sitta i soffan och glo på teve då än vad man är under veckorna. Därför blir behovet av att sitta vid datorn aningen reducerat. Så det här blir nog det sista för dagen.

Go kväll!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.