söndag, maj 04, 2008

Börjar det här likna en temablogg?

Börjar likna en temablogg det här nu tycker jag. Lite glest med inlägg och de flesta handlar om dottern och allt bryderi kring henne. Huvudläktar´n har blivit en pappablogg! Kan det vara så? Visserligen inte så konstigt då allt kretsar kring Stina för tillfället. Det blir mindre bloggande och det mesta kommer att handla om vårt nya familjeliv. Är det okej med alla?


Var ute på en tidig morgonpromenad i morse. Vi gick ut vid halv 7, jag och dottern. Mest för att hon skulle somna en stund till så att även mamma skulle få sova en stund till, vilket hon också gjorde och sover gör hon förresten fortfarande. Dottern alltså, inte mamma.Vi har för övrigt haft en rätt behaglig natt där det mesta har löpt problemfritt. Eftersom det inte är så ofta som det är någon som fotograferar mig så knäppte jag på självutlösaren och poserade. Vanligtvis lider jag inte så mycket av att det nästan alltid är jag som håller i kameran men nu vill även jag vara med ibland. Dottern måste ju finnas på en del bilder där även hennes stiliga pappa är med.

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Självklart ska pappa vara med på bild!

    Jag har tagit många dylika promenader för att låta mamman (och barnet) sova. Skönt att höra att fler än jag är lika snälla :-).

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.