söndag, maj 11, 2008

Jag hinner inte med

Jag är ledsen, men tiden räcker inte till. Och än mindre tid blir det när jag imorgon börjar jobba. Det pratas dock om att jag ska få tillstånd att inhandla ett stycke portabel dator. Detta kommer att underlätta när jag ska stilla mitt internetbehov. Har liksom ingen stor lust att smita undan och gömma mig på övervåningen så fort dottern somnar och inte är i behov av omsorg.

Nu till exempel, när hon sover, så vill jag mycket hellre slänga mig på cykeln och avverka några mil. Kanske mot några dasstäta omgivningar.

Återkommer på obestämd tid.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Så gör en äkta dazzålåg, han skiter i bloggandet, han jagar hellre nya fjöl!!
    Härligt att läsa ... och dottern mår bra?? :)

    SvaraRadera
  2. Dottern mår bra!
    Men jag hittade inga nya fjöl. Tyvärr

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt, så länge jag vet att dottern mår bra och att du bygger och står i är jag lugn, jag får ju in ett och annat grundtips :)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.