måndag, maj 05, 2008

Sommarnedräkning 2008

Skulle vara pedagogisk och slänga upp bilder varje vecka skrev jag i den här posten. För att se hur våren utvecklas till sommar. Nu är jag jävligt dålig på att hålla koll på veckorna men jag tror att det är vecka 20 nu. Senaste bilderna var vecka 16. Har hänt en del med naturen. Och det har framförallt hänt en del med familjen. Därför blev det ett uppehåll.

Från balkongen v.20


Tänk att jag lyckades få med både en cyklist och en bilist på bilden. Det blrjar hursomhelst att blir jäkligt grönt nu. Vädret är fantastiskt, tror att det är 18 grader i skuggan just nu. Wunderbaum!
Vårfloden rusar i älven utanför. Det släpps på rejält i dammarna i kraftverken. Inte läge att träna babysim i det här vattnet kanske?


Sommaren närmar sig och med den kommer fotbolls-EM och ännu en Olympiad. Härligt, härligt. Men farligt??

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Vecka 19 nu Anders :P

    SvaraRadera
  2. Okej, tack!
    Sa ju att jag vae dålig på det där.

    SvaraRadera
  3. Härligt med sommar!!! Fick btw min första rejäla solbränna nere på Gotland igår. Satt i solen i linne mitt på dagen och igår kväll var jag röd som en kräfta :oD.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.