fredag, oktober 31, 2008

Disneyland efter mörkrets inbrott

D.A.D kompade min frukost i morse. Det danska bandet gästade Nyhetsmorgon och klinkade lite på sina gitarrer. Har jag inte helt fel så spelar dom i Mora ikväll. Nej, imorgon var det såg jag nu. Monsters of Mora. Läckert namn.

Skulle gärna se det här bandet åtminstone en gång i livet. Klassisk rock, Jack Daniels, långt hår och attityd. Underbart.

Lyssna på den här halvmaratonversionen av Sleeping My Day Away. Nu är just den här alldeles för ny. Mycket av håret och attityden har försvunnit.





Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Du må ha rätt om håret, men vi kan väl ändå inte klaga på det här framträdandet, jazze? det vore dumt tycker jag

    SvaraRadera
  2. Absolut inte. Det gjorde jag väl inte heller. Menar att bandte inte riktigt har samma attityd och framtoning längre

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.