torsdag, november 20, 2008

En sängfösare

Tog en liten sängfösare för en stund sedan. Ett litet kvällsmellanmål. Det gör jag i stort sett varje kväll. Viktigt att inte lägga sig hungrig anser jag. Ikväll anrättade jag små rödlöksminipizzor spetsade med pinjenötter och lite prosciutto. Dessa sköljde jag ner med fet och god standardmjölk.

Nu sitter jag här och klappar mig på magen, mätt och belåten. Nej, det gör jag inte. Och inte har jag ätit några minipizzor heller. Det var en enda stor osanning. Det närmaste jag kommit ikväll är en Gorbys. Kvällsmålet bestod av två limpmackor med Kalles Randiga. Inte ens standardmjölk fick jag...

Fick bara lite lust att ljuga en skvätt. En sak jag gärna talar sanning om är att jag ikväll upplever samma visa som igår...

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Jag satt och imponerades för en kort sekund. Men det gick över... Själv åt jag nudlar till kvällsmål. Gott!

    SvaraRadera
  2. Nudlar är fint. Kalles randiga går bra det med!

    SvaraRadera
  3. det är skönt att se att det inte bara är jag som ljuger...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.