torsdag, december 04, 2008

Ny kåk till dottern

Letar mycket efter objekt på blocket.se i dessa dagar, med julen nära förestående. Hittade det här huset igår och det verkar onekligen intressant. Dottern är visserligen väldigt liten nu men den dagen då hon vill ha nåt litet eget kommer. Och då kan det vara bra att vara förberedd. Skickade en mailförfrågan på det här fina Fisher-Price huset.



Mitt mail här nedan och svaret under det.
------------------------------------------------------------------------
Hej!

Huset ser verkligen ut att vara välhållet! En fråga bara. Ingår appliances? Vitvaror alltså.

Mvh
Anders
**********
Hej!
Ursäkta det sena svaret.
De vitvaror som är med sitter fast i huset, såsom kylskåp, diskho och hylla. De saker som inte sitter fast i huset är bordet, två stolar, en säng och vagnen och så gubbarna då förstås.
------------------------------------------------------------------------------------

Det sena svaret gör mig ingenting. Men jag vill baske mig inte att det ska finnas massa lösa saker i huset som fladdrar runt. Så mitt intresse svalnade och jag letar vidare.

Andra bloggar om:
, ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.