lördag, januari 03, 2009

Modebloggarstil

Om jag hade varit en genomsnittlig modebloggare och den här bloggen hade varit en genomsnittlig modeblogg, då kanske mitt inlägg här nedan om Pappas nya kamera hade sett ut såhär. Skulle jag kunna tänka mig i alla fall.

Min pappis (älskar dig) fick en sen julklapp idag. Men det var han själv som hade köpt den TILL SIG SJÄLV!!!!!! Ja har haft såååååååååå stora cravings ett långt tag. Ja vill haaaa en systemkamra. GIVE IT TO MEEEE!!!!!!!!Men jag har inte köpt en. Men det harmin pappis gjort nu, det var en sån han fick i julklappen (den som han hade köpt TILLSIG SJÄLV). Ja bjöd han på kykkling middag ikväll, sjukt god middag, och då hade han med sig paketet. Vi öppnade paketet tillsammans o det var helt sjukt spännande, ja trodde ja skulle dö snart hela tiden. Skitläskigt. När vi hade öppnat fick ja prova kamran en stund. Det var askul. Kamran är helt sjukt snygg design och korten man knäpper blir super-duper-bra. Ja fattade nästan inte nåt vad man skulle göra. Ja typ bara tryckte på knappen och knäppte helt sjukt bra kort. Fast de va ganska mörkt inne. Pappa sa att ja nästan kan låna kamran jämt. Jag ska de i morgon. Då ska ja knäppa kort på en del fräshja (hur fan stavas det?????) fotbollskillar. Askul ska det bli.

Det är fan inte klokt vilket dåligt språk dom har, modebloggartjejerna.



Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

  1. Huvva, huvva ...
    Det ända postiva är att folk eter kykkling istellet för gos!!
    Det er dåkk lite merklikt att alla har en kamra fron systemet??

    SvaraRadera
  2. Spot on och sjukt roligt!
    Jag undviker dem helst =)
    Gillar bloggar som din mycket bättre *omaskerat fjäsk* (men, nej - jag vill inte ha hjälp med något).

    //Anna

    SvaraRadera
  3. mr j:
    kamra från systemet är bra att ha. en kasse smågodis därifrån är ännu bättre.

    annahanna:
    Jag undviker också dom där. För det mesta. Utom Style By Mats på 1000apor. Fjäsk gillas!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.