lördag, januari 03, 2009

Spotify

Här har man suttit på en invite till Spotify under en tid. Den ramlade in i mailboxen för någon månad sedan. Jag glömde bort den lite, men upptäckte den alldeles nyss. Så jag tog tag i saken och skrev upp mig för ett konto och installerade programvaran. Vad tror ni hände sen? Det funkade inte. Började med att söka upp en låt med Eldkvarn, spelade cirka fem sekunder av den innan allt hängde sig. Provade samma grej ett fåtal gånger, med samma resultat. Okej. Testade med en annan låt - samma sak. Skitgrejer.

Men jag vet att felet, förmodligen, ligger hos mig. Eller rättare sagt hos min dator. Det är mer fel än rätt med den.

Andra bloggar om:
, ,

3 kommentarer:

  1. Jag tycker Spotify är hur grymt som helst. För mig funkar det som en klocka och jag har aldrig haft problem med det programmet. Så lugna ned dej nöe.

    SvaraRadera
  2. Jag sa ju att felet nog ligger hos mig! Lugna ned dej nöe!

    SvaraRadera
  3. Your article is incredibly useful.Everyday your diary inspire Pine Tree State heaps deal and helped to develop one thing new like I actually have developed a brand new app what is spotify this is often great and pleasant.Thanks for the awe-inspiring posts , please keep updated frequently.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.