tisdag, februari 17, 2009

En tisdag på teatern

Kära vänner, boka in tisdagen den 3:e mars. Eldkvarn kommer på återbesök. Det är knappt ett år sedan de var här och hälsade på senast, även då på Söderhamns Teater. Nu med skivan Hunger Hotell i bagaget och det blir antagligen minst lika bra som senast. Jag och han Bullit var där senast och jag hade videokameran med mig. Nedanför här finns ett alster från den 5:e april 2008. Tänka sig, då var jag inte pappa. Senast jag såg Eldkvarn var jag inte pappa. Otroligt.



Andra bloggar om: , , , ,

Update 18/2: Vad ska man tro? Här skriver man att spelningen är på lördagen den 7:e mars. Och der står ingenting i turnéplanen. Ack, ack...

4 kommentarer:

  1. Den låten är verkligen skitbra. Jag har förresten sett Eldkvarn flera gånger både innan och efter att jag har blivit pappa.

    SvaraRadera
  2. Ja, den låten är verkligen skitbra. Flera gånger har jag sett dom innan jag blev pappa. Ofta tillsammans med min egen pappa.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.