onsdag, februari 18, 2009

Okristligt trött

Jag var extremt trött igår kväll. Var på vippen att somna själv, när jag sjöng vaggvisor för dottern. Tänkte att det smartaste vore kanske att lägga sig tidigt, med tanke på att onsdag är arbetsdag. Det blev inte så. Jag slocknade av i soffan runt 21.30. Vaknade till några gånger och konstaterade att det är bättre att sova i sängen. Det dröjde dock till 23.30 innan jag masade mig upp för trappan. Och när sedan dottern kände för att vakna 05.00 i morse var jag inte alls speciellt utsövd. Somnade sedan under den 15 minuter långa resan till jobbet. Min trötthet syns antagligen utåt också då en kollega under lunchen frågade: "Vafan, är du bakfull eller?". Tack för den, Eklund.

2 kommentarer:

  1. haha...ja o du kan ju inte skylla på knapparna mina heller, dom e nämligen relativt nybesiktade =) hur går d ikväll förresten?

    SvaraRadera
  2. Knapparna?
    Ikväll blir det kryss, 5-5.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.