onsdag, februari 18, 2009

Sometimes I wonder, if this is what it´s all about?

På en festival nära mig. Det har tidigare rapporterats om att ett av mina absoluta favoritband, D.A.D, är klara för Rockweekend i Kilafors i juli. Nu ramlar det in fler bokningar. Och jag får anledning att jubla igen. Ett av Sveriges bästa band och tillika ett annat av mina absoluta favoritband, Sator, har nu gett klartecken till festivalen. Som jag har längtat efter att få se dom på en scen, men inte fått chansen. Förrän till sommaren.

Det meddelas också att festivalen flyttas. Jo, faktiskt. Den tidigareläggs en vecka. Tänk ändå va, tydligen skulle det krocka med en anna festival innehållande Metallica. Många hörde av sig. Och arrangörerna flyttar tillställningen. Det kallar jag att ta hänsyn till sina besökare. Eventuellt också att ta hänsyn till hur många besökare man vill ha dit...

Lyssna på låten här, I wanna go home, inspelad på Hultsfredsfestivalen 1992. Fantastisk låt. Min morfar gillade den också.



Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Ja det ær ju så att Hanebo ska bli nya Hultsfred. Vælkommen till Kilafors i sommar.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.