tisdag, mars 10, 2009

Dagens Glassålågi

Jag har gått runt i ett par dagar och varit sugen på glass, av någon anledning som inte kan vara vädret. Det har kommit några nya glassar och när vi handlade igår bestämde jag att ett glasstest var helt ofrånkomligt.

Vi köpte en varsin, jag tog en Sandwich Stracciatella och den testades ganska omgående. Utlåtandet blir okej, som en vanlig sandwich med lite chokladbitar inuti. Jag föredrar dock vanlig sandwich. Sambon tog en Nogger Mint. Hon besitter dock någon typ av sparförmåga som jag inte är bekant med så hon har inte testat sin ännu. Den ligger i frysen och jävlas med mig.

Jag gjorde klart igår kväll att om hon inte tänkte äta upp den då, så kan jag heller inte lämna några garantier för att den finns kvar ikväll. Vi får se.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.