torsdag, mars 05, 2009

Det här tycker jag är orättvist

Jag är kvällshungrig. När jag kom hem från jobbet runt 19.30 eskalerade upproret i min mage. En måltid var inte att tänka på så det blev bara en banan till middag. Nu är jag hungrig. Alex Schulman sitter och frossar i ungersk picksalami och rökta ostar på kvällarna. Här, i min arbetarbostad, går det inte att hålla sig med sånt. Jag får nöja mig med en bit Leksandsknäcke med Bregott och Isbjörnens Kaviar. Det tycker jag är orättvist.

Nu ska jag maila Leksandsknäcke, Bregott och Isbjörnens Kaviar och höra mig för lite om gratisprodukter.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Förresten. Kan man ta en hel kaka knäckebröd med hål, och trä den på en viss kroppsdel? På till ex. avskedsturnerande artist. Och med 300 varv i minuten så kanske han är botad. Eller får han nya böjelser?

    SvaraRadera
  2. Då är jag rädd att vi skapar en ny böjelse, som sagt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.