måndag, maj 11, 2009

Nu fungerar ju Spotify

För några månader sedan skrev jag om mina problem med Spotify. Programmet ville inte fungera, bara hängde sig hela tiden. Synd, tyckte jag då, eftersom Spotify verkar vara en lämplig tjänst.

I fredags när jag satt vid datorn med en öl och laddade upp inför festen vi skulle på, tänkte jag att jag skulle testa programmet igen. Och tamefan, det fungerade. Nu har jag fri access till det digra arkivet av musik. Just nu lyssnar jag på Silent Lucidity - Queensryche (länk till Spotify).

Queensryche som för övrigt besöker en Rockweekend nära mig i sommar.
***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha Spotify! Inbjudan någon?

    SvaraRadera
  2. Får jag tag i en invite ska jag ge den till dig!

    SvaraRadera
  3. Även den nya EP:n "Gas for the underclass" finns tillgänglig för dig som har Spotify. Lyssna och njut.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.