lördag, juli 11, 2009

En lite censurerad bild

Apropå det här med gamla bilder från upptåg med kompisarna så hittade jag en bild som jag finner väldigt festlig. Antagligen är det mycket roligare när man vet vilka personerna på bilden är, men av respekt mot dessa personer har jag valt att censurera en aning.



Bilden är tagen under en pisspaus någonstans på vägen mot Östersund och Storsjöyran för ett gäng år sedan. Jag tror att det var han Bullit som rattade minibussen vid tillfället. Kan det stämma?
***

2 kommentarer:

  1. Stämmer bra det! Mannen som så snällt flashar sin bakdel till övriga bilister var för övrigt också den som fick mig att kallsvettas i Sundsvall då han helt sonika när bilen rullade slet upp minibussens skjutdörr och när vi väl fick honom att stänga den igen möttes vi av polisen bara sekunder efteråt. Happy Times!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.