onsdag, augusti 12, 2009

En dag inte tillräckligt för att skapa vardag

När jag klev innanför dörren till mitt arbetsrum i morse gjorde jag det med en djup och omedveten suck. Lite dumt att börja dagen så, tänkte jag sen. Jag satte mig vid datorn och chockade mig själv med att minnas alla lösenord. Det bara kom tillbaka. När jag tänkte på det igår mindes jag inte ett enda.

Efter att ha ägnat en timme åt att gå igenom mailboxen, som innehöll 421 elektroniska brev, tänkte jag att det var dags att börja jobba lite. Och det gick förvånansvärt bra. Inte riktigt som vanligt men bra nära. Imorgon ska jag starta dagen med att säga "morrn" istället för att dra en suck. Det ska jag.

Men vardagsbloggandet låter vänta på sig ett tag till känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.