torsdag, oktober 08, 2009

Bekvämlighetskaffe

Jag blir lite bekväm när jag är ensam och ska dricka kaffe. Orkar inte krångla med kaffebryggaren. Då tar jag den här lille gynnaren istället. Kaffet blir faktiskt godare så egentligen borde jag alltid använda den här. Spänningsmomentet ligger i att man aldrig riktigt vet hur kaffet kommer att smaka eftersom hett vatten fylls i på en höft. Alltså lite på chans. Den här gången blev det bra.

Och nu sitter jag med mitt kaffe och har en seriös fundering på om jag ska rensa upp lite bland alla tiotusentals bilder som ligger och tar plats på datorn. Det börjar bli trångt. Jag ska fundera en liten stund till på det här. Och samtidigt gå och göra tvåan.

2 kommentarer:

  1. Det där med att offentliggöra det där med tvåan..det får jag alltid kritik för. Förstår aldrig varför.

    SvaraRadera
  2. Kritik? Det ska man ha beröm för, det är bra för människor i närheten att vara varnade.

    Min dotter får alltid beröm för att göra tvåan.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.