söndag, januari 24, 2010

Köksteve

Jag aldrig haft en teve i köket. Kanske vore det nåt. Det finns ett tv-uttag indraget ovanför köksbänken. Nåja, vi får se hur det blir med det. Idag löste jag det på annat sätt. För trots att jag gnäller på VM i bandy så är det svårt att låta bli att titta när det är bandy på tv. Och dagens match mot Finland spelades på en dåligt planerad tid; mitt i matlagningen.

Så jag klickade upp SVT-play och sen fick Hans-Elis Johansson sitta där på köksbänken och prata om balsambandy, som han tyckte att Sverige ägnade sig åt. -Balsambandy? frågade Pops. -Ja, dom smörjer liksom in varandra, svarade Hans-Elis. Själv ägnade jag mig åt en tjusig kycklinggryta och lite potatisgratäng.

DSC07179

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.