tisdag, februari 02, 2010

Imorgon är det dags

Tänk att bandyn drar igång imorgon igen. Efter en väntan som har känts alldeles för lång är det äntligen dags för den äkta varan. VM blev visserligen riktigt kul, till slut. Men det hade ju räckt att spela den sista matchen. Slänger in en gratulation till vår färske världsmästare Daniel "Popa" Jonsson förresten.

Men nu är det slut på leken och allvaret börjar igen. Vilket innebär att jag har en fantastisk vecka framför mig, med start imorgon mot Edsbyn i det däringa träbygget. Tufft? Ja. Omöjligt? I allra högsta grad inte. Vi tar en poäng imorgon, minst. Veckan går vidare med hemmamatch mot Västerås på fredag och ännu en hemmamatch mot Kungälv på söndag. Det kan bli vinterns bästa helg det här. Jag kan knappt bärga mig. Nu åker vi och vi tar sikte på kvartsfinal!

2 kommentarer:

  1. Det jävliga var att jag faktiskt satte en slant på 3-8 på Oddset. Därför kändes det onödigt att vi släppte in 4-8 i sista sekunden.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.