måndag, mars 22, 2010

Imponerande, InkClub!

Jag beställde ju bläckpatroner till skrivaren igår. Det blev InkClub.se som fick äran att leverera varorna till mig, mest för att jag sett så mycket reklam på TV från just InkClub. Visst är det väl förresten han Björn Gustafsson som gör rösten i deras reklamfilmer? Alltså den riktiga Björn Gustafsson. En annan grej om det; när man bildgooglar Björn Gustafsson tvingas man bläddra till den femte sidan innan den första bilden på originalet dyker upp. Sorgligt. Vad hände med allas vår Dynamit- Harry?

Stopp, det var inte det här jag skulle skriva om. Jag beställde bläckpatroner igår förmiddag. Igår var det söndag. Läs noga nu. Patronerna låg förpackade i min brevlåda idag vid lunchtid. Är det här något skämt? Hur är det möjligt? Jag beställer varor på en söndag och har dom i min hand på måndagen. Otroligt imponerande. Jag lyfter på hatten och utropar att InkCklub är det bästa näthandelsföretaget! Och lite hoppas jag på att nästa beställning patroner blir gratis också, det ska jag inte sticka under stol med. Men vafan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.