lördag, mars 13, 2010

Nypistat i backen

Det är helt fantastiskt vårväder ute. Vi har utnyttjat det, varit på skidstadion Hällmyra och åkt lite pulka i nypistad backe. Vi var inte ensamma, kan jag tillägga. Rökt korv på svårtänd engångsgrill, spetsad med tändvätska. Det såg läckert ut i pisten förresten, se bilden nedan. Märkliga skuggbildningar.

DSC07440a

Nu har jag andra planer. Ska slipa lite spackel och måla lite. Därefter ska jag öppna en öl och sätta mig i soffan och titta på bandy. Bandysemifinal konkurrerar med allsvensk premiär i fotboll på samma sändningstid idag. Och jag tror faktiskt att bandyn vinner.

4 kommentarer:

  1. Det känns ju verkligen som fotbollsväder när man tittar ut genom fönstret en dag som denna. Kanska dags för fotbollsfolket att skrika efter hall också?

    SvaraRadera
  2. Har det gått björn där redan?

    SvaraRadera
  3. Linkan: Ska dom envisas med att starta serien i mitten på mars så blir det nog så.

    Rock: Nej, det var nog vanliga spår. Men det kanske är han Björn i Svedja som varit där

    SvaraRadera
  4. Nej nej rör mig inte i så små backar ...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.