fredag, mars 12, 2010

Två grejer

1: Nåddes av nyheten att Rockweekend erbjuder ett begränsat antal biljetter till sommarens festival, som numer arrangeras på min hemmaplan Söderhamn, till rena reapriset. Ordinarie pris för en tredagarsbiljett ligger på 1495:- och det är svindyrt. Jag hade tänkt besöka festivalen en dag, den dagen Deep Purple står på scen. En dagsbiljett kostar 595:-. Idag köpte jag en handfull tredagarsbiljetter för 595:- stycket. Ett helt fantastiskt pris. Nu får jag ju två dagar med livemusik gratis.

2: Finalen i På Spåret blev enormt jämn. Två omgångar med utslagsfrågor behövdes för att skilja lagen åt. Och det väl precis så det ska vara i en final. Jag konstaterade idag att jag var ganska blek i fråga om att lista ut resmålen, det som brukar vara min starka sida. Däremot var jag vass på kvällens frågor. Bättre än någonsin, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.