fredag, juli 15, 2011

Det är inte så lätt

Efter en snudd på evighetslång bloggfrånvaro kanske det var naivt att tro att det bara är att sätta igång igen. Det är ju inte så lätt. Jag minns inte riktigt hur man gör. Det sitter inte i fingrarna på samma sätt längre. Jag måste ge det lite tid, för jag vill hitta tillbaka till det gamla. Det rinner antagligen ut i sanden igen om något inte förändras drastiskt.

Idag är det ju sånt där bloggväder ute och jag har semester, vilket för nåt år sedan hade inneburit en handfull bloggposter från mig under dygnet. Det får jag nog inte ihop idag. Jag har istället:

  • Klivit upp tidigt
  • Somnat om på soffan i ett par timmar
  • Städat valda delar av huset
  • Ätit nudlar
  • Lyssnat på musik
  • Och irriterat mig på att Ellen Degeneres alltid dansar likadant när hon fjantar runt med publiken i sin show. Varför gör hon det? Har hon ingen fantasi eller kan hon bara inte dansa som folk?
Hey, förresten, den här låten har gått varm idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.